Már nem emlékszem hol olvastam de totál megmaradt bennem

"Fura dolog a vonzódás...
Azt gondolod, hogy sosem tud elhatalmasodni rajtad,
hogy meg tudsz állni egy pontnál,
hogy féken tudod tartani az érzéseidet...
De közben észrevétlenül átjárja a szíved, először csak néha jut eszedbe, majd vele fekszel, és utána már vele kelsz.
Életed része lesz, úgy, hogy nem is veszed észre, és már sosem fogod tudni kitörölni a szívedből.."

2011. szeptember 3., szombat

Bocsánat

Szia kedves mindenki :)

Sajnos nem lesz most vasárnap friss :( nem úgy jött ki a lépés ahogy azt én terveztem meg kattogok egy novellán szóval nem tudtam most írni :( aki várta hogy vasárnap jöjjön a friss attól ezúton elnézést kérek és remélem vigaszt jelent, hogy jövőhéten egy novi és egy feji is felkerül. :)
Még egyszer bocsi
Ja kérdezni akartam, hogy a sulisoknak jó e a vasárnapi frissítés mert talán esélyes hogy akkor átteszem pl. péntekre vagy szombatra bár ezt előbb megbeszélem bétámmal akinek innen is üzenem hogy imádlak csajszim :)
Puszi nektek
Sziasztok
Ja legyetek rossssssszak ;)

Ja még egy dolog :$ hálás vagyok mindenkinek aki méltónak tart a díjakra ami körbefut a blogosok körében én mégis alázattal kérnék mindenkit, hogy engem ne jutalmazzatok így. Két oka van az egyik, hogy nem gondolom hogy megérdemlem. A másik pedig nem tudom kinek tovább adni komolyan. Annak meg nem sok értelme van, hogy ne tudjam tovább küldeni :( szóval köszönöm tényleg mindenkinek de kérlek ne küldjétek nem tudok vele mit kezdeni :( sajnálom ha valakit megbántok vele komolyan.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Kár, hogy nem lesz friss, pedig már úgy vártam a vasárnapot. Az új fejezetekkel érdekesebbé teszed a vasárnapokat. Sajnos hétfőtől nekem is megkezdődik a suli:(, így örülnék neki, ha szombatonként lennének a frissek, ha meglehet oldani. Már alig várom a folytatást.

    VálaszTörlés