Már nem emlékszem hol olvastam de totál megmaradt bennem

"Fura dolog a vonzódás...
Azt gondolod, hogy sosem tud elhatalmasodni rajtad,
hogy meg tudsz állni egy pontnál,
hogy féken tudod tartani az érzéseidet...
De közben észrevétlenül átjárja a szíved, először csak néha jut eszedbe, majd vele fekszel, és utána már vele kelsz.
Életed része lesz, úgy, hogy nem is veszed észre, és már sosem fogod tudni kitörölni a szívedből.."

2011. szeptember 18., vasárnap

Részlet

Szia kedves mindenki :)


Hát nem úgy jött ki a lépés ahogy azt én terveztem így nem tudok hozni nektek fejit :( kélek ne lincseljetek meg és ne haragudjatok nagyon :) én basztam el szóval nem tudok senkit okolni (kiskutya szemek) egy részlettel azért szolgálok és majd jövök hogy mikor rakom föl a fejit :)



Már nem bírtam tovább nézni, ahogy táncol ezzel a pöccsel. Komolyan már fizikai fájdalmat jelentett, hogy úgy vonaglanak, mintha dugnának az emberek között.
Ez lenne az a nő, akit szeretek? Komolyan ilyen hülye voltam, és beleestem egy ribancba? A vak is láthatja, hogy csak szívat. Ha nem így volna, akkor nem egy állítólagos barátra keverne olyan elánnal, amivel engem kéne a mennybe repítenie. A pasi meg lehet, hogy buzi, vagy tudja a faszom, de állandóan Tayt meg Nicolt bámulja… hát itt már mindenki megőrült?
Még egy utolsó slukk cigi, és elindultam feléjük.
Megfogtam Kris csuklóját, és kirántottam Gabriel karjaiból. Nem érdekelt, hogy túl erősen szorítom, és esetleg fáj, ahol hozzáérek, sőt, az sem, ha elesik, és úgy kell továbbvonszolnom kifelé erről az elátkozott helyről. Gyűlöltem őt ebben a pillanatban. Jobb lett volna, ha soha nem látom meg.
Igen, még a pillanatot is gyűlöltem, mikor elvesztem a világ legszebb szemében, vagy amikor csókoltam a legédesebb ajkakat. És csak vonszoltam tovább kifelé, hogy kellőképpen búcsút intsek neki…

5 megjegyzés:

  1. NEM,NEM,NEM és NEM!!! Rob nem lehet ennyire hülye!!!Mond,hogy nem fogja elcseszni a kialakuló kapcsolatukat Krissel mert ha igen én nem is tudom,hogy mit fogok csinálni!!Amúgy ez a "kis" ízelítő eléggépróbára teszi az idegeimet szóvel remélem hamarosan érkezik a következő!!!=) Remélem NAGYON HAMAROSAN!!!:D NAGYON várom!!És remélem addigra Rob is észhez tér! XD
    Puszi:Pixy

    VálaszTörlés
  2. Na nem!Robci megőrült féltékenységében?Rögtön már szakítani is akar egy erotikus táncért?Vagy csak ez a kis bekattant fejű látta annak?esetleg ez a gabriel mászott rá krisre?Vagy volt némi előzménye?Rob korábban már előidézte a zöld szemű szörnyet Krisben?Csupa kérdés,és csak Te tudod a választ!Remélem minél hamarabb mi is!
    De ugye még nem szeded szét őket?Ez a kis őrült csak nem gondolja komolyan?És miután kirángatja szerelmét,inkább a szenvedély tör ki belőlük,és nme azok a szavak,amit az első dühe után rohadtul megbánna...
    Na akkor várom a kövit!Nagyon!
    csao zeno

    VálaszTörlés
  3. Hát.......... Erre nem találok szavakat!!!!!!!!!!
    Csak ma találtam rá a történetre, imádom!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Szia !!!!!!!!!


    Nagyon jó lett a feji. Sajnáltam, hogy hamar végeztem vele :D

    Rob egy marha, hatalmas hibát vétett amit Kris nem könnyen fog megbocsátani neki. Nagyon meg alázta szegényt, pedig csak egy tánc volt.

    Remélem hamar hozod a kövit mert már most tudni szeretném mi fog történni.

    VálaszTörlés