Már nem emlékszem hol olvastam de totál megmaradt bennem

"Fura dolog a vonzódás...
Azt gondolod, hogy sosem tud elhatalmasodni rajtad,
hogy meg tudsz állni egy pontnál,
hogy féken tudod tartani az érzéseidet...
De közben észrevétlenül átjárja a szíved, először csak néha jut eszedbe, majd vele fekszel, és utána már vele kelsz.
Életed része lesz, úgy, hogy nem is veszed észre, és már sosem fogod tudni kitörölni a szívedből.."

2011. október 22., szombat

15.fejezet

Szia kedves mindenki :)


Hát itt van egy újabb feji :) ami a leginkább a jellemzője, hogy nincs benne sem extra egy kis 18-as karikán kívül és egy kis függővég, a köztes hát az meg ..... nem nagyon tudok mit mondani róla olyan lett amilyen valahogy most nem jött az a tüzes gondolatmenet vagy nem tudom :$ 
Azért remélem tetszeni fog :) és nagyon köszönöm a komikat az előzőhöz zeno kérése alapján ma jön a feji és csak azért ilyen későn mert most jöttem haza a munkából :) :) :) na jó nem dumálok többet :)
legyetek rossssssszak puszi 
Andi



15. fejezet (Rob)


A csókunknak, ami inkább tűnt puhatolózónak, semmint szenvedélyesnek, végül én vettem véget. Nem sokon múlt, hogy ne váljak vadállattá, aki ráveti magát a prédára (aki természetesen Kristen lett volna), de igenis bizonyítani akartam neki, mégpedig, hogy bármit mellőzni tudok a kedvéért. A testiséget is.
Na persze nem minden nehézség nélkül műveltem ezt. Nehéz egy ilyen szirénnek ellenállni. Mégis megtettem, érte.
Csak néztem vágytól izzó szemét, és agyon agyaltam, hogy mivel lehetne bizonyítani egy nőnek, hogy ő a mindenem? Arra jutottam, hogy jobban meg kell, hogy ismerjem. Hiszen alig tudok még róla valamit. Egy pillanatra viszont még azt is elfelejtettem, hogy hol és mikor vagyok. Olyan szinten vonzotta a tekintetemet az ajka. Ugyanis ez a démoni nőszemély ki akart készíteni.
A nyelve hegyét végighúzta először a felső, majd az alsó ajkán. Felnyögtem a kíntól, ami feszülő ágyékomat járta át. A látvány, most is, mint mindig, letaglózott.
- Ha folyamatosan csábítgatsz, akkor nem tudok csak annyit bizonyítani, hogy mindennél jobban kívánlak – nyögtem neki. – Szóval legyél jó kislány, és ha lehet, akkor ne kísérts!
- Nem értem, miről beszélsz – pillogott rám tetetett megrökönyödéssel –, én csak – végighúzta a kezét a mellei között, én meg felnyögtem, megint – arra gondoltam… – Ekkor már a hasán körözött a kezével. És direkt beszélt szaggatottan. Biztos voltam benne, hogy látja a kocsányon lógó szemimet és a nyálcsorgásom, ahogy önmagát simogatja. Én akartam. – Hogy miből gondolod, hogy el akarlak csábítani? – A tenyerét hirtelen a szemérmére simította, és felnyögött.
A fejét hátravetette, és már tudtam, akárhogy is szeretném mellőzni a szexet pár óráig, nem fog ez nekem menni. Gyenge és esendő vagyok.
A nyakára vetettem magam és a tőlem telhető leggyengédebb csókokban részesítettem. Végre újból ízlelhettem a liliom illatú bársony bőrét. Elbódított az illata, és ki is kapcsolt az agyam egy időre, mert fogalmam sincs, hogyan kerültünk fel a hálószobába. Azt tudom mindössze, hogy édes ajkát csókolom, a nyelve íze az egyik legfinomabb aroma, és hogy rajta már csak az a francia sort van, amit alváshoz viselt. Én viszont tegnap reggel tusoltam utoljára, szóval nem az ágyhoz vittem édes terhemet (aki mellesleg szemérmetlenül dörgölőzött feszülő farmerem elejéhez), hanem a fürdőt céloztam meg, mint átmeneti kielégülésünk első helyszínét.
Nem nagyon akaródzott neki leszállni rólam. Ezt örömmel vettem tudomásul, így viszont ruhástól másztam a már zubogó vízsugár alá. Hogy mikor, és hogyan nyitotta meg Kris a csapot, azt sem érzékeltem. Igazából semmi nem jutott el az agyamig azon kívül, hogy a csodás testét tapinthatom, és a finom ajkát ízlelhetem. Mennyei volt. A tudat, hogy újra egyszerre birtokolhatom és kényeztethetem ezt a csodát, hát mindennel felért. Leszállt rólam önként, de hiányzott a teste, mert így már nem voltunk olyan közel egymáshoz. Mégis kárpótolt, amikor elkezdte letépni rólam a ruhámat. Én is segítettem neki.
Alighogy már meztelen valókban álltunk egymástól mondjuk egy milliméterre, úgy gondoltam, hogy a nyakát már kellő figyelemben részesítettem, így most letérdeltem elé. Így a melléig kicsit nyújtózkodnom kellett, de nem bántam. Ami azt illeti, semmit nem bántam, ami az ő melle és az én szám vonatkoztatásában szóba jöhet.
Alig bírtam fékezni a vágyat, ami átjárt. Egyszerre akartam kényeztetni, és önző módon a saját vágyamat is kielégíteni, de nem voltam mohó. Prioritást élvezett az, hogy az ő gyönyöre teljesedjen be először, sőt, a lehető legtöbbször, és csak aztán következzem én. Nem holmi hősi hóbort miatt képzeltem így. Ez is, mint általában minden, az önös érdekeim miatt történt. Ugyanis totálisan beindított és az egekig repített vágyfokozás volt, ahogyan vonaglott a karomban.
Imádtam a hangját, a sóhajait, a remegését. Az egész teste rezdülését, ahogyan élvezi, amit teszek vele. Felért egy tucat orgazmussal. És, hogy minél több hangot és esetleg sikolyt csaljak elő belőle, a kezem megindult közös vágyunk középpontja felé. Lassan simítottam végig húsos nőiességét. Alig vártam, hogy kóstoljam is, de nem kapkodtam el semmit. Egyik ujjamat viszont lassan becsúsztattam feszes bensőjébe.
Megremegett. Én meg elváltam kőkeményre csókolt mellbimbójától, hogy lássam a legszebb arcot, ahogy átjárja a kéj mámora. Nem csalódtam most sem. Ő a világ legszebb nője, és az enyém, igen most már soha nem engedem ki a kezeim közül!
További kényeztetés céljából otthagytam az imádott halmokat, és elindultam lefelé a testén. Gondolatban aztán fejbe lőttem magam, hiszen elfelejtettem (pár percre), hogy ő nem csak az egekig magasztalt nő, hanem anya is, mégpedig az én leendő gyerekem anyja. Azonnal kihúztam belőle a kezem, mire a nemtetszését azonnal tudatta is velem. A szemérmét előre tolva kérte némán, hogy folytassam az előbb elkezdett ténykedésem. De én elkalandoztam, és a pocakját borítottam most be csókjaimmal, remélve, hogy a kis emberpalánta már most érzi, hogy mennyire szeretem.
- Szia, prücsök! – köszöntem neki. Fölnéztem Krisre, aki könnyfátyolos szemekkel nézett rám.
Az egyik kezét, ami eddig a hajamban túrt, most az arcomra simította. Némán kommunikáltunk. Ő is, és én is tudtuk, hogy mit érez a másik. Most, ebben a percben éreztem, hogy olyan vastag és magas fal emelkedett körénk, hogy nem létezik sem ember, sem isten, aki ez le bírná rombolni. Első pillanatra úgy gondoltam, hogy a leendő csemete műve ez, de aztán mintegy villanásként jutott eszembe életem eddigi legszebb reggele (egy hónapra tekintettem vissza), amikor egymásba olvadva láttatta velem meg a napot a szemein keresztül. Így mosollyal az arcomon hajoltam vissza további csókokkal tarkítani a még lapos gyerekkuckót.
Csókoltam volna akár örökké is, de annyira csábított kedvesem középpontja, hogy képtelenség volt ellenállni neki. Így követve ösztöneimet hódítottam meg újra a testét egy ujjammal, most sokkal lassabban. És mielőtt még kóstoltam volna, bevillant egy elég torz kép.
Rémülten néztem fel rá, bár most nem fosztottam meg az egyik izgatási módtól. Igazából meg sem mertem mozdítani a kezem.
- Nem lesz baja a picinek? Lehet ilyet csinálni? Vagy csak meg akarsz ölni? – kérdeztem sorban.
Mi van, ha kárt teszek benne azzal, amit az anyukájával akarok művelni? Bár tény, hogy van más megoldás is a vágy csillapítására, de az kevés, nagyon-nagyon kevés, én érezni vágyom őt, de ha nem lehet, akkor megértem, és elfogadom, mégis abban reménykedtem, hogy nem tiltott a testi kontaktus.
- Nem kell aggódnod, nem lesz semmi baja. Nem tudsz ártani neki – mosolyodott el, de olyan bájosan, hogy a szerelmem újrahatványozódott iránta. – Viszont ha nem folytatjuk, amit elkezdtünk, én itt fogok porrá égni a tus alatt!
Nem kellett többé kérjen. Megadta az engedélyt, így már semmi nem akadályozott abban, hogy folytassam azt, amit elterveztem. Mohón kezdtem falni szemérme édes ízét. Imádtam a belőle áradó nedveket. Mindennél jobban szomjaztam a mézét, amit a nyelvem intenzív mozgásával próbáltam tovább gerjeszteni. Hogy lehet valaki ennyire finom? És hogy képes az ő gyönyöre ekkora örömet és szeretetet kiváltani belőlem? Nem foglalkoztam ezzel. Az viszont, mikor a második ujjamat is beléfúrtam, meghozta a várt eredményt.
Szinte azonnal remegve omlott volna össze, ha nem tartom meg. Így viszont fölegyenesedve élveztem ki arca és szeme változásait. Gyönyörű. Sajátomnak érzetem az orgazmusát, és mivel ezen a reggelen is még hasonlókat akartam kieszközölni, így azonnal egy flakon után nyúltam, hogy annak tartalmát felemelve ráöntsem még pihegő kedvesemre. Élvezettel néztem, ahogy a fehér, sűrű folyadék a kulcscsontjáról lecsurog a mellei között egészen a hasáig. Ott viszont megállítottam a tenyeremmel és felhabosítottam rajta.
Imádtam érinteni, és még annál is jobban imádtam, ahogy dorombolt a kezeim között. Hozzám dörgölte magát. Az ő testén lévő habot így kente rám eszméletlen szexi mozdulatokkal. Mintha táncolnánk. Végül már mind a ketten tiszta habosak voltunk.
Alig vártam, hogy a szobában is folytassuk, amit elkezdtünk itt, így mihamarabb le kellett, hogy öblítsük magunkat. Már éppen azon voltam, hogy a karomba emelve, így ahogy vagyunk, vizesen viszem be a reményeim szerinti máglyánk színhelyére, de ő megint másképp képzelete a dolgokat. Kicsusszant a karjaim közül, és elém guggolt. Egyetlen egyszer nagyon-nagyon lassan végignyalta lüktető férfiasságom a tövétől a hegyéig.
Meg kellett támaszkodnom a csempén két oldalt, hogy ne essek össze, annyi szexepilt vitt bele ebbe az egy mozdulatba. Ha eddig azt hittem, hogy ő az én személyes boszorkányom vadmacska formában, akkor most bizonyosodtam meg róla. Nem érzékeltem, hogy mikor hagyott magamra. Még az érzés hatása alatt álltam. De a következő pillanatban már csak azt láttam, hogy egy törölközőt teker maga köré. Én meg álltam ott (több értelemben is), mint egy kábult hülyegyerek. Mikor is rám mosolygott.
- Bent folytatom, ha nagyon sietsz… – és már ki is lépett a fürdőből. Egy tized másodperc múlva, úgy ahogy voltam, csöpögő hajjal és vizes testtel karoltam át a derekát hátulról. Épp az ágynál állt.
- Egy nagyon kegyetlen boszorkány vagy, ugye, tudod? – kérdeztem tőle. Nem mondott semmit, de az összecsomózott törölköző egyszer csak már nem állt olyan feszesen rátapadva a testére. Egy másodperc múlva pedig már a meztelen hátán érezhette, hogy mennyire kívánom.
Elkezdte mozgatni a fenekét. Nem tudom, meddig akarja még feszíteni az idegeim határát, de hamarosan el fog pattanni az a bizonyos húr és akkor szégyenszemre elsülök, úgy, hogy alig ér hozzám.
Majd még háttal nekem a csípőjét mozgatva kezdett el ereszkedni. Azt hittem, hogy rátámaszkodik az ágyra, hogy azonnal a magamévá tehessem, de tévedtem. Már megint. A vizes haja csiklandozta a hasamat, ahogy ereszkedett lassan egyre lejjebb, én meg megint megbűvölve éreztem magam, mikor egyszer csak megfordult.
- Gyors voltál, így jöhet a jutalmad – nézett rám csábosan. Körbecsókolt a hasam alatt.
Ügyesen kerülte azt, amire vágytam. Hogy a szájába vegyen. A keze sem volt segítségemre. Illetve igen, mert nagyon intenzív élmény volt, ahogy a combomat simogatta. Kicsit csikis, mégis nagyon jó. De ő most már minden bizonnyal a kikészítésem céljából még nem teljesítette a vágyam. És ekkor életemben először én könyörögtem egy nőnek, hogy tegye azt, amire vágyom. Ilyen sem volt még soha. És ő, mint aki csak erre vár, azonnal a szájába vett.
Egészen a torkáig fogadta be fájó kínokat megélt szervem. De a pokol tüze még csak most nyaldosott - nem a szó szoros értelmében, mert aki valójában nyaldosott, az egy ördögi és csodás teremtés volt. Az érzés viszont a poklot járatta meg velem, mégpedig úgy, hogy közben a mennybe érkeztem általa. Azt hittem, hogy porrá égek, ahogy játszott velem. Egyszer-egyszer kiengedett a szájából, hogy végignyaljon, és hogy égő szervem csúcsát becézgesse, máskor pedig mélyen tövig nyelt magába. És ami betette a kaput, bevetette puha kezét is a kínzásom játékába.
Szinte fel sem fogtam mikor élveztem el. Csak az érzés és a csillagok tűzijátéka villantak elém. A mámor leírhatatlan volt. Úgy éreztem, hogy totálisan kiürültem, vagyis úgy éreztem egy egész tizedmásodpercig. Ugyanis az én személyes istennőm nem hagyott nekem pihenőt. Ahogy újra elkezdett szopogatni, a vágyaim újult erővel éledtek fel. Mintha nem éppen egy perce éltem volna át a menny kapujában érzett szépséget. Azt viszont már nem hagyhattam, hogy csak ő kényeztessen engem. Vágytam az ízére, és nem csak az ajkaiéra. Illetve nem csak a szépséges arcán lévő ajkaira. Alig vártam, hogy „bosszút” álljak rajta.
Felhúztam magamhoz. Az ajkaink és a nyelvünk őrületes táncban azonnal egymásra talált. Közben persze az ölembe vettem, és lassan az ágyra fektettem, a csókot viszont nem állt szándékomban megszűntetni. A széttárt combjai közé feküdtem. Szinte égette forró vágytól nedves bensője a testem, mégsem engedtem a kísértésnek, hogy azonnal belétemetkezzem. Előbb még azt akartam, hogy ő maradéktalanul megkapjon mindent, amit csak adni tudok. És ennek érdekében, bár csak pár milliméter választott el attól, hogy a magamévá tegyem, nem így cselekedtem.
A lábait bilincsként tekerte körém, és a csípője felemelésével próbált kérlelni, hogy tegyem a helyére a dolgokat. Megmosolyogtam, amikor elég erőteljesen belemarkolt a fenekembe. Tudtam, mire vágyik és tudtam, hogy mit kell tegyek ez ellen. Az egyik kezét elvettem a hasamról, ami célirányosan lüktető szervem felé indult, és minden bizonnyal azért akart így cselekedni, hogy ő őrjítsen meg előbb. Én viszont most puha ujjait csókoltam a szája helyett.
Ennek is, mint minden bőrfelületnek rajta, ugyan olyan illata volt. Liliom. Végigcsókoltam, mind a két kezén egyesével. Majd mind a két tenyerébe belecsókolva kulcsoltam össze a kezünket és a feje fölé tettem. Nem akartam, hogy esetleg elkalandozzanak megint, és célt érjen a megőrjítésemre tett kísérlete. Belenéztem a szemébe.
Ahogy ott feküdt előttem, totálisan kitárulkozva, kiszolgáltatva nekem, úgy éreztem, a föld is megállt érte, értünk. Néztem az elfeketedett szemét, és alig találtam a hangom, hogy elmondjam mit jelent nekem.
- Olyan gyönyörű vagy, és annyira szeretlek! Nincs most ezen a földön boldogabb, mint én. – Elpirult és szólásra nyitotta volna a száját, mikor is elhallgatattam. Mégpedig a számmal.
Élvezettel kóstolgattam a már kipirosodott ajkait, és szépen lassan elindultam a testén lefelé. Először a halmokat kívántam csókolni, esetleg megharapni egy csöppnyit. És el is értem a kívánt hatást. Elkezdett nyöszörögni, és még jobban kitolta a melleit, így kínálva fel nekem magát, vagy egyszerűen csak közölni akarta, hogy ne hagyjam abba. Nem tettem. Addig becézgettem, amíg már ő nem kezdett el tolni lefelé a testén. Megadtam, amit kért. Még ha nem is szóban. Eddig. Most viszont addig akartam kínozni édes csókokkal, amíg hozzám hasonlóan nem kezd kegyelemért könyörögni.
Ami azt illeti kellemes, büntetést választottam. Ugyanis jobban ízlett bármi másnál. Már a hasánál jártak az ajkaim, mikor az egyik kezemet elvettem a kulcsba zárt kezéből, és a testén végigsimítva végül tüzelő vulkánja bejáratára tapasztottam a tenyerem. Már az is megőrjített, amit kívülről éreztem, alig vártam a pillanatot, hogy rám feszüljenek rejtett izmai. Nem kegyelmeztem. Pedig a csípőjét egyre feljebb emelte, és egyre intenzívebben mozgatta is. A szemérmét körbecsókolva már a nyöszörgése is kezdett hangos nyögéssé válni. Imádtam hallani. De a bűvös szavakra vártam.
A combjárta téved az ajkam. Meg akartam kegyelmezni, és belefúrni egy ujjamat, de nem tettem. És akkor egy hangos sóhajt követve kimondta.
- Kérlek… már nem bírom tovább! – Igen, igen, igen, könyörgött, mégpedig értem!
Ennyit kellett mondania, azonnal belé is fúrtam két ujjamat egyszerre. Megemelkedett a háta, és az a keze, amit nem tartottam fogságban belemarkolt a melleibe, onnan szinte azonnal rátapadt a már hatalmasra duzzadt csiklójára. Nem engedhettem, hogy így érje a mámor, így levontam onnan a kezét, és én kezdtem nyalogatni. Csodálkoztam, hogy eddig ellen bírtam állni a felém szálló finom illatnak, amit egyre jobban érzékeltem, ahogy a nedvdús szűk helyet, ahol a két ujjamat követte a harmadik is. És ahogy ezt érzékelte, megdermedt egy pillanatra, majd olyan intenzív rángással és hangos sikollyal köszönt be a menny kapuján, hogy alig bírtam megtartani a testét. Az élvezete méze szinte folyt belőle, és nekem mindet le kellett tisztítanom róla. Örömmel tettem, szó se róla.
Visszamásztam a lábai közé, és közben mindenhol csókolgattam, ahol értem, míg végül elértem az ajkait. Ő még mindig nem lélegzett normálisan. Szaggatottan vette a levegőt, és az arca sem vette még fel a megszokott formát. Izzadt a homloka, és kócos volt a haja, és én most már sokadjára szerettem bele ebbe a látványba.
Azt hittem, hogy most egy kis pihenőre lesz szüksége, de ő is hozzám hasonlóan kapott az ajkaim után, akár a szomjazó a vízért. Az ő ízével a számban csókoltam, miközben újra összekulcsoltam a kezünket a feje fölött. És ahogy elváltam az ajkaitól, mélyen a szemébe néztem, és elfoglaltam a helyem a testében. És ebben a pillanatban, ahogy ismét egyek lehettünk, már nem csak a föld és az idő állt meg forogni, hanem az én szívverésem is. Általa mégis éltem.
Mintha egy test lennénk, és mintha ez így lenne normális. Nem mozdultam, csak pille könnyű puszit adtam az ajkára. Egyszerűen csak élveztem a látványt, csak úgy, mint a teste szűkét. A feszes benső rám tapadt, és szorított, és kevésen múlt, hogy nem sülök el pár másodperc alatt. Mindössze az tartott vissza, hogy szeretkezni akartam vele. Igazi szerelmeskedést, nem pedig szexet. Így végig az arcába mélyedve végtelenül lassan mozogva húzódtam ki, de csak azért, hogy újra kitöltsem a vágyam legédesebb barlangját.
Imádtam visszatérni belé, és imádtam azt is, ahogy csókolt, és ahogy még szorosabban szorította a kezem, amikor teljesen kitöltöttem őt. Én is szorítottam volna, csak így is féltettem a testét, hiszen majdnem teljesen ránehezedtem. Végtelenül lassan másztuk meg a Himaláját. Állandóan szerelmes szavakat súgtam neki, és éreztem minden rezdülését. Ő viszont csak a szemével vallotta meg ugyanazt, amit én neki szinte percenként.
Elvesztettem az időérzékemet, így nem tudtam, mennyi ideig szerettük ilyen gyengéden és szerelmesen egymást, de azt igen, hogy életemben nem volt még ilyen intenzív élményem. Most először a szívemmel és a lelkemmel is másé lettem, és éreztem, hogy ő is az enyém mindenestől. Még mindig egymásba olvadt testtel, de már viszonylag nyugodtabb légzéssel csókoltam meg. És így már csak egy dolog maradt, amin egész tegnap éjjel gondolkodtam. Tudtam, hogy most jött el az én időm, így nem pazaroltam belőle többet.
- Hozzám jössz feleségül?
Megállt a légzése, és olyan riadt szemekkel nézett rám, mintha legalábbis a halálát kérném, nem a kezét.





8 megjegyzés:

  1. Így késő esti olvasóként enyém lesz az első komi!
    Örülök,hogy megint együtt ,egymással,egymásban......vannak :)
    !Viszont a lánykésrés a végén ?hmmmm....lehet,hogy ezzel még várhatott volna!kiváncsi leszek Kristen mit válaszol , bár az utolsó mondatból leszűrve , nem mondd igent!még!
    A tüzes gondolatmenet nem jöhet mindig, de én így is megvagyok elégedve a fejezettel!
    Köszi
    a.n

    VálaszTörlés
  2. Szia Csajszi!
    Hát ez mindent vitt!!!
    Totál rátapadtam a monitorra.Nagyon átjött nekem a dolog.Bevallom én is hangulatba jöttem!!!
    Várom a kövit.
    Vera

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Hát ez hihetetlen lett. Nem gondoltam volna, hogy Rob ilyen korán megkéri Kris kezét. Kíváncsi vagyok, hogy Kristen mit fog válaszolni. Már nagyon, nagyon várom a következő fejezetet.

    VálaszTörlés
  4. FANTASZTIKUSAN FENOMENÁLIS lett a feji!!:) Az a rész annyira megható amikor Rob a közös pocaklalójukhoz beszél. :) És hát a hmmmmmm sem volt semmi. :DDD Na de a lánykérés engem is megdöbbentett.Kíváncsi vagyok,hogy mi lesz Kris válasza. Am annak nagyon örülök,hogy Robci végre észhez tért és hogy komolyan is gondolja a dolgokat. :)) Várom a kövit!!:))
    Puszi:Pixy

    VálaszTörlés
  5. Köszi,hogy már tegnap feltetted,csak nálunk a upc bemondta az unalmast...szóval csak most jutottam a folytatáshoz!
    Igazán szerelmes,érzéki,szenvedélyes,gyengéd lett újbóli egymásra találásuk...engem is meglepett a lánykérés,gondolom krist is....gyanítom ez még túl korai....na de rob végre határozottan tudja,mit akar,és küzdeni is fog érte..és bizonyít...ez a mostani is nagyon hatásos volt...és ahogy beszélt közös kicsijükhöz:"szia prücsök!"-aranyos volt...
    csao zeno

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nagyon tetszett az utóbbi két feji, főleg, hogy Rob és Kris úgymond kibékültek! Bár van egy olyan sejtésem, hogy Rob a feji végi leánykérésével betesz majd az idilli hangulatnak, de remélem, tévedek!!!
    Várom már a folytatást!
    Puszi: Reni :)

    VálaszTörlés
  7. Vvvvvvvvvvvvvvvvvégrreeeeeeee sssseexxxxxxxxxxx!!Na nem mintha csak emiatt vártam volna a frisst.De azért a testiség mindig jól jön de csak is kizárólag Rob és Kris között:D Kris helyében szerintem a női népesség 99% igent mondana de valami azt súgja hogy Kris abba az 1%-ba tartozik!!

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    A függővégekkel mindig meglepsz :D Pedig előre írod, de mégis, a végén döbbenek rá hogy basszus, ilyen nincsen! (És mégis van :D)
    Aranyos volt Rob, hogy így aggódott a piciért :)
    Nagyon jó fejezet lett. Várom a folytatást :)
    Pusza: Ancsusz

    VálaszTörlés