Már nem emlékszem hol olvastam de totál megmaradt bennem

"Fura dolog a vonzódás...
Azt gondolod, hogy sosem tud elhatalmasodni rajtad,
hogy meg tudsz állni egy pontnál,
hogy féken tudod tartani az érzéseidet...
De közben észrevétlenül átjárja a szíved, először csak néha jut eszedbe, majd vele fekszel, és utána már vele kelsz.
Életed része lesz, úgy, hogy nem is veszed észre, és már sosem fogod tudni kitörölni a szívedből.."

2012. február 29., szerda

Újabb hírek

Sziasztok!


Andi nevében szeretnék bocsánatot kérni, de valószínűleg még mindig technikai problémákkal küzd.. Ezt azért csak valószínűsítem, mert én is már több napja nem hallottam róla (kb egy hete), szóval akár még más dolog is közbejöhetett neki ne adj' isten, amit velem sem közölt, de mivel ilyen szinten elnyelte a föld, gondoltam jelzem nektek, hogy mi újság.. Vagyis semmi. A türelmeteket kérem, amint tud, biztosan jönni fog, de egyelőre ez a helyzet van, ami van.. :(
Lécci várjatok még egy kicsit. Ha én megtudok róla valamit, akkor én is jelzem, ha ő korlátozva lesz ebben (pl. internet vagy szgép hiányában), vagy ő maga jön és hírel valamit legközelebb.
Én eddig azért nem jelentkeztem, mert nekem is megvan a magam baja, és fogalmam sem volt róla, hogy ő sem írt ide be nektek semmit.. Véletlenül "néztem rátok".. De végtére is ez az ő blogja, szal.. Mindegy :)
Egy szó mint száz: elnézést, és türelem, és köszönöm!


A másik, amit akartam még.. 
Láttam a kommentjeiteket az előző bejegyzésnél, és bocsánat, de csak most vettem észre, hogy érdeklődtetek és pont tőlem :) Nem figyeltem, elnézést kérek tényleg.
Az én történeteim már nem lelhetők fel a neten, könyvben léteznek, ami papír alapú, és kézzel fogható, le nem tölthető, és pdf-ben sem küldözgetem senkinek. Sajnálom.. 
A Married Life valóban fent van még (elvileg) a neten, azt lehet tőlem olvasgatni publikusan :) Aki a régi törik felől érdeklődne, az meg látogassa meg a http://lovecanyonbook.blogspot.com/ oldalt, vagy írjon nekem emailt: lovevanyoninfo@gmail.com :) Vagy menjen el a bp-i Széchenyi könyvtárba és a nevem alatt ki tudja kölcsönözni a könyveket :)


Köszi a figyelmet, Andi miatt még egyszer elnézést kérek, és türelem!!! ♥♥♥
Puszilok mindenkit, 
D.

2 megjegyzés:

  1. szia
    köszi szépen a tájékoztatást, hidd el ez jól esik az olvasóknak, így sem jutottunk előrébb, de azért legalább látjuk, hogy nem halt meg a blog
    még egyszer köszi
    üdv
    Erika

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nem, semmiképp nem halt meg, csak az alkotó veszett el egy kicsit, de amint lesz róla infóm, hozom, vagy még jobb esetben ő maga ír be hamarosan :)
    Köszi a megértést addig is!

    VálaszTörlés