Már nem emlékszem hol olvastam de totál megmaradt bennem

"Fura dolog a vonzódás...
Azt gondolod, hogy sosem tud elhatalmasodni rajtad,
hogy meg tudsz állni egy pontnál,
hogy féken tudod tartani az érzéseidet...
De közben észrevétlenül átjárja a szíved, először csak néha jut eszedbe, majd vele fekszel, és utána már vele kelsz.
Életed része lesz, úgy, hogy nem is veszed észre, és már sosem fogod tudni kitörölni a szívedből.."

2012. február 19., vasárnap

Közérdekű

Sziasztok

Elkészült a gépem ami még jó is lenne ha az a kontár akihez vittem nem törölt volna mindent róla. Vagyis a már elkészült feji és novi is. Azt mondta kimentette egy pendrájvra amit a késésért cserébe (csütörtökre kellett volna elkészüljön) nekem is ad. 8 Gb. szóval tök jó happy minden aha persze.
A fejit sem tudom ugyan úgy megírni, és a novi elkészült részét sem (majdnem befejeztem) de tegnap éjjel azért írtam és még ma éjjel is tervezem szóval most megyek gányolni (dolgozni) és ha hazajöttem befejezem a fejit legalább és hétfőn ha ráér a bétám teszem is föl.
Ne haragudjatok olyan gáz hogy soha nem úgy jönnek ki a dolgok ahogy szeretném :$ bocsánat tényleg :(
Azért legyetek rosszak
Csók
Andi

1 megjegyzés:

  1. Ne aggódj! :)
    Vannak dolgok, amikre érdemes várni!! És szerintem a folytatás az!! :)
    Szóval részemről nincs gond!!! :)
    Itt leszek, és írok is, amint elolvastam!!! :)
    pusi

    VálaszTörlés